Rally Club Bulgaria - Рали Клуб България      
Рали Клуб България - Rally Club BulgariaОфициален партньор - YaccoРали Клуб България
  # # # # # # # # # # # #  
#
   
 

 

Затворен маршрут "РУСЕ" - първи кръг от Републиканския пистов шампионат

Първият кръг от Националният пистов шампионат за 2004 година се проведе по традиция в град Русе. Пистата също бе позната – пътен възел “Христо Ботев”, който е с дължина 2700 метра и се състои от две дълги прави, 4 леви и 4 десни завоя.
Тренировките се проведоха на 17 Април, като най – добро време постигна шампионът за миналата година Илия Царски, който отново разчиташе на своя Ford Escort WRC. На втората позиция се нареди победителят от миналата година Валентин Антов. Антов караше наетият именно от Царски Ford Escort Cosworth гр. N.
На старта Царски почти умишлено се забави и Вальо Антов се възползва по най – добрия начин от това и поведе колоната. Малкия Цар обаче бързо компенсира изоставането си
успя да се справи със съпротивата на Антов. Пилотът на Автоцар наложи страхотно темпо и логично постигна най – бързата обиколка в състезанието – 1:28,259. Нещата за него обаче се влошиха прекалено бързо – няколко обиколки след старта от автомобилът му започна да излиза гъст бял дим. Царски не се отказа и продължи да кара, но две обиколки преди края се наложи да спре, защото индикаторът за маслото му е сигнализирал за сериозен проблем. Предполага се, че не е издържал турбо компресорът му. Така победата в Русе отново спечели Валентин Антов. Втори се нареди Стоян Апостолов, който караше Ford Escort Cosworth, но неговото класиране не се зачиташе, защото неговият автомобил е в клас Хоби кар. Другият на почетната стълбичка бе Тодор Дунев с Ford Puma.
В групата под 1600 кубически сантиметра, най – бърз в петнадесетте обиколки бе другият пилот от фамилията Дунев – Румен. Той бе недостижим за своите съперници и съвсем заслужено спечели. Втори се нареди каращият Honda Civic Цветан Илиев, а трети Борис Борисов с Citroen Saxo.
В групата А5 първи се класира Митко Димитров, втори бе Александър Кипрински, а трети Пламен Камбуров.
За поредна година направи впечатление лошите условия на пътния възел “Христо Ботев”. Дупките, които зееха дни преди състезанието бяха аварийно запълнени, като кмета на града г-жа Елеонора Николова е успяла да намали до критичния минимум средствата за организацията на състезанието – от исканите 13 500 лева на 2 500 лева

Владимир Гатев
Rally- Club Bulgaria


 
   
Някои права запазени Creative Commons License (сс) 2002-2008 Рали Клуб - България